Pages

Thursday 6 September 2012

VIVIX - Manfaat yang tidak ternilai

Umur adalah sekadar angka yang tidak perlu ditakuti oleh wanita. Seiring dengan peningkatan usia, proses penuaan pasti tidak dapat dijauhi. Kemunculan garis halus atau kedutan pada bahagian tertentu wajah tanda utama penuaan.

Namun, ia tidak seharusnya menjadi satu bebanan kepada wanita kerana di pasaran terdapat banyak produk yang membantu mengatasi atau mengurangkan masalah berkenaan. Kulit manusia terdiri daripada gabungan kolagen dan elastin. Kemampuan kolagen dan elastin untuk menyimpan kelembapan semula jadi menjadikan kulit kekal gebu dan anjal.

Dengan peningkatan usia turut menjejaskan kolagen dan elastin kerana proses pembaharuan menjadi perlahan. Garisan halus sekitar mata, kulit yang tidak bermaya serta kurang anjal antara contoh penuaan yang biasa dialami wanita. Namun proses berkenaan berbeza dengan setiap individu bergantung kepada genetik, diet, gaya hidup dan persekitaran.

Oleh itu, Shaklee telah memperkenalkan minuman kesihatan Vivix Botanical Beverage Mix yang juga dikenali sebagai tonik anti-penuaan. Kandungan anggur muskat, elderberi, lobak ungu dan polygonum cuspidatum terbukti membantu untuk melawan penyakit serta melambatkan proses penuaan.




Apa kebaikan dan manfaat Vivix?
  • Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.
  • Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.
  • Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Nota : Tapi VIVIX TIDAK BOLEH diambil oleh ibu yang mengandung dan menyusukan anak...

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.         
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.     
                                                                                      
Berminat ? Untuk konsultasi dan pertanyaan :- 
Hubungi saya : 013-3629234 (Farrah)           
Email : farrahfilzah11@gmail.com              

No comments:

Post a Comment